
Περισσότερες επιχειρήσεις συμμετείχαν στις φετινές εκπτώσεις της “Black Friday” με τις περισσότερες να δηλώνουν ικανοποιημένες από τις πωλήσεις τους ενώ είναι αξιοσημείωτο ότι καταγράφεται ενίσχυση του φυσικού καταστήματος, καθώς φαίνεται ότι οι καταναλωτές παρουσιάζουν μια έντονη τάση επανασύνδεσής τους με τις φυσικές αγορές μετά τη πανδημία. Αυτά είναι μερικά από τα ευρήματα έρευνας του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝ.ΕΜ.Υ.) της ΕΣΕΕ με θέμα: Εκτιμήσεις για τις επιδόσεις των μικρών επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου από την πρακτική της “Black Friday 2022”. Όπως σημειώνεται στα συμπεράσματα της έρευνας, “η αυξημένη επισκεψιμότητα της Black Friday αφήνει μια επίγευση ικανοποίησης στους εμπόρους αλλά και ανοικτές προκλήσεις για το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα”.