Στασιμότητα χαρακτήρισε τις επιδόσεις της «Black Friday» εν μέσω συσσωρευμένων πληθωριστικών πιέσεων, όπως προκύπτει από την έρευνα του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝΕΜΥ) της ΕΣΕΕ. Το Ινστιτούτο διενήργησε έρευνα σε τυχαίο πανελλαδικό δείγμα 300 εμπορικών επιχειρήσεων σχετικά με τις πωλήσεις κατά τη «Black Friday» και προέκυψε, μεταξύ άλλων, ότι στις φετινές εκπτώσεις της «Black Friday» συμμετείχαν οι περισσότερες των επιχειρήσεων (56%), επίδοση, ωστόσο, ελαφρώς χαμηλότερη σε σχέση με πέρυσι, οπότε είχε συμμετάσχει το 61% των επιχειρήσεων. Η μειωμένη καταναλωτική δύναμη σε συνδυασμό με το αυξημένο λειτουργικό κόστος δεν ευνόησαν ιδιαίτερα τη συμμετοχή των επιχειρήσεων στην εν λόγω πρακτική, παρά το γεγονός ότι οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής έχουν συμβάλει στην παγίωση αυτής της ενέργειας. Τέσσερις στις δέκα επιχειρήσεις (41%) που συμμετείχαν σε αυτήν την πρακτική πραγματοποίησαν εκπτώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, μετατρέποντας ουσιαστικά τη «Black Friday» σε «Black Week».
Κατηγορία: Σημαντικές ειδήσεις
Tags: Black FridayΙΝΕΜΥ ΕΣΕΕ
Μοιραστείτε αυτήν την ανάρτηση