
Με ρυθμό 2,75% «έτρεξε» ο πληθωρισμός στα προϊόντα των σούπερ μάρκετ τον Φεβρουάριο του 2024, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα στοχευμένης έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ σχετικά με τις πληθωριστικές πιέσεις στο λιανεμπόριο τροφίμων. Από την έρευνα προέκυψε ότι η συγκράτηση του δείκτη εξέλιξης τιμών αλυσίδων σούπερ μάρκετ τον Φεβρουάριο 2024 δείχνει ότι ο πληθωρισμός στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ είναι της τάξης του 2,75%, έναντι 3% τον Ιανουάριο 2024. Μεγαλύτερες μειώσεις τιμών καταγράφονται στις κατηγορίες: τυροκομικά (-3,70%), γαλακτοκομικά (-3,39%), χαρτικά, καλλυντικά & είδη προσωπικής υγιεινής (-1,22%), είδη μίας χρήσης (-0,37%), αυγά & βούτυρα (-0,10%). Μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφονται στις κατηγορίες: τροφές και είδη για κατοικίδια (+11,2%), νερά και αναψυκτικά (+11,2%), φρέσκα φρούτα και λαχανικά (+7,46%), μπισκότα, σοκολάτες, ζαχαρώδη (+6,78%), ξηροί καρποί και σνακ (+6,67%).