Ψηφιακά και μέσω αυτοματοποιημένης διαδικασίας επαληθεύσεων θα γίνεται από τη Δευτέρα 4/11/2024 η διακοπή εργασιών φυσικών και νομικών προσώπων ή οντοτήτων, σύμφωνα με απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή. Η νέα διαδικασία περιορίζει σημαντικά τον χρόνο διακοπής εργασιών, διευκολύνοντας πάνω από 100.000 φορολογούμενους ετησίως. «Η διακοπή εργασιών αποτελεί ορόσημο στον κύκλο των επαγγελματικών και βιοτικών σχέσεων ενός φορολογούμενου ή μιας επιχείρησης. Πρέπει να ολοκληρώνεται άμεσα, ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να μεταβεί ομαλά στο επόμενο βήμα – είτε αυτό αφορά τη συνταξιοδότηση, είτε ένα νέο κεφάλαιο στην επαγγελματική του δραστηριότητα», δήλωσε ο Διοικητής της ΑΑΔΕ. Δικαίωμα υποβολής αιτήματος διακοπής εργασιών στη νέα ψηφιακή πλατφόρμα έχουν τα φυσικά και νομικά πρόσωπα καθώς και οι νομικές οντότητες. Οι δικαιούχοι υποβολής μπορούν να υποβάλλουν το αίτημα για τη διακοπή των εργασιών στην ψηφιακή πύλη myAADE, στη διαδρομή Μητρώο και Επικοινωνία > Αλλαγή Στοιχείων Μητρώου > Διακοπή Εργασιών Επιχείρησης. Με την επιτυχή υποβολή της αίτησης, διενεργούνται αυτοματοποιημένες επαληθεύσεις από τα πληροφοριακά συστήματα της ΑΑΔΕ, για την εξακρίβωση του χρόνου διακοπής εργασιών. Η Βεβαίωση Διακοπής Εργασιών αναρτάται στην ψηφιακή πλατφόρμα και κοινοποιείται στον φορολογούμενο σχετική ειδοποίηση.
Κατηγορία: Σημαντικές ειδήσεις
Tags: ΑΑΔΕδιακοπή εργασιών
Μοιραστείτε αυτήν την ανάρτηση