
Σε πιλοτική λειτουργία τέθηκε ο ψηφιακός “βοηθός” (chatbot) στην επίσημη ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ (www.oasa.gr). Πρόκειται για ένα πρόγραμμα “τεχνητής νοημοσύνης” που αλληλοεπιδρά με τους χρήστες / επιβάτες, παρέχοντας χρηστικές πληροφορίες / απαντήσεις. Το νέο αυτό εργαλείο επικοινωνίας με τους επιβάτες μέσω αυτοματοποιημένων ερωταπαντήσεων «καταλαβαίνει» και απαντά στα σχόλια και στις ερωτήσεις που τίθενται σε γραπτή φυσική γλώσσα, προωθώντας τη διαδραστική και άμεση επικοινωνία με τους επιβάτες. O ψηφιακός “βοηθός” απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με τις τιμές των εισιτηρίων, την τηλεματική, το μειωμένο κόμιστρο, την αναζήτηση διαδρομής, κ.ά. Κατά την πρώτη εβδομάδα πιλοτικής λειτουργίας, εστάλησαν 8.000 μηνύματα και υποβλήθηκαν 1.800 ερωτήματα.