
Με ρυθμό 0,28% «έτρεξε» ο πληθωρισμός στα προϊόντα σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο έναντι 2,70% τον Φεβρουάριο 2024, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα στοχευμένης έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι των μεγάλων αλυσίδων του κλάδου. Από τις 23 κατηγορίες προϊόντων οι 10 παρουσίασαν μείωση και οι 13 παρουσίασαν αύξηση. Συγκεκριμένα, μεγαλύτερες μειώσεις τιμών καταγράφονται στις κατηγορίες: χαρτικά, πάνες & σερβιέτες (-5,21%), νηστίσιμα, αλίπαστα (-4,37%), αλλαντικά (-3,78%), τυροκομικά (-2,98%), γαλακτοκομικά (-2,96%). Σημειώνεται ότι στα γαλακτοκομικά και τυροκομικά, οι μειώσεις που καταγράφονται είναι αποτέλεσμα τόσο της ομαλοποίησης της αγοράς μετά την πανδημία και της μείωσης στις τιμές παραγωγού σε ορισμένα προϊόντα.