http://epan2.antagonistikotita.gr/greek/prokResultsFull.asp?id=91
www.elanet.gr(22/12/2016)
www.antagonistikotita.gr(22/12/2016)
www.espa.gr(22/12/2016)
www.agrotikianaptixi.gr(22/12/2016)
www.etean.gr(22/12/2016)
Πιστοποιητικά καταγωγής
Για την έκδοση Πιστοποιητικών Καταγωγής, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο ΕΒΕΑ (Ακαδημίας 7 – 106 71 Αθήνα, 4oς όροφος / Αρμόδιοι Υπάλληλοι: κ. Αντώνιος Καβαλίκας, κ. Σταυρούλα Παυλίτινα τηλ. 210362774).
Τα Πιστοποιητικά Καταγωγής χορηγούνται από τα Εμπορικά και Βιομηχανικά Επιμελητήρια του τόπου που εδρεύουν οι εξαγωγικές επιχειρήσεις.
Είναι συνήθως απαραίτητα, ως αποδεικτικά καταγωγής των εμπορευμάτων στις χώρες εισαγωγής τους.
- Για τα μέλη του ΕΒΕΑ: να έχουν εκπληρώσει τις οικονομικές τους υποχρεώσεις στο Επιμελητήριο.
- Για τα μέλη του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθηνών και Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών: Βεβαίωση ταμειακής ενημερότητας για το τρέχον έτος.
Τα έντυπα των Πιστοποιητικών Καταγωγής χορηγούνται από την αρμόδια Υπηρεσία του ΕΒΕΑ.
Είναι σε τρία (3) αντίτυπα (ΑΙΤΗΣΗ – ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ – ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ), πανομοιότυπα, αλλά διαφορετικού χρώματος.
Συμπληρώνονται από τον εξαγωγέα μέσω Η/Υ, σε μία από τις επίσημες γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (κατά προτίμηση αγγλικά) και υποβάλλονται στην Υπηρεσία μας προς θεώρηση ως εξής:
- α) Ένα (1) Πρωτότυπο
- β) Μία (1) Αίτηση και
- γ) Τρία έως τέσσερα (3-4) αντίγραφα, ανάλογα με το αίτημα του ενδιαφερομένου.
Επισημαίνεται ότι:
- Πρωτότυπο Πιστοποιητικό Καταγωγής προβλέπεται μόνο ένα για κάθε τιμολόγιο εξαγωγής και είναι μονοσέλιδο (όχι δεύτερη σελίδα).
- Δεν πρέπει να έχουν διορθώσεις (σβησμένες λέξεις, διπλογραμμένες κ.λπ.) – Κάθε μεταβολή πρέπει να ελέγχεται και να επικυρώνεται από τον αρμόδιο υπάλληλο του Επιμελητηρίου που το έχει θεωρήσει.
- Την αίτηση υπογράφει και σφραγίζει ο υπεύθυνος της εξαγωγικής επιχείρησης.
- α) Τιμολόγιο Εξαγωγής
- β) Τιμολόγιο Αγοράς των εμπορευμάτων από τις Ελληνικές Βιομηχανίες – Βιοτεχνίες, ή εμπόρους – εισαγωγείς τους
- γ) Τιμολόγιο Εισαγωγής των εμπορευμάτων όταν πρόκειται για επανεξαγωγή από τον ίδιο τον Εξαγωγέα
- δ) Υπεύθυνη δήλωση
- ε) Βεβαίωση ταμειακής ενημερότητας από οικείο επιμελητήριο εφόσον ο εξαγωγέας δεν είναι μέλος του ΕΒΕΑ
Σημείωση: Για την αποφυγή τυχόν ψευδών δηλώσεων και την όσο δυνατόν καλύτερη διασφάλιση της αξιοπιστίας, τόσο του Επιμελητηρίου όσο και του Έλληνα εξαγωγέα γενικότερα, ζητείται από το αρμόδιο Τμήμα όπως μετά το πέρας της εξαγωγής προσκομιστεί αντίγραφο της σχετικής διασάφησης.
Για τη θεώρηση των Πιστοποιητικών Καταγωγής καταβάλλεται παράβολο € 10 και για τη θεώρηση Εμπορικών Τιμολογίων ή άλλων Πιστοποιητικών € 5 ανά πρωτότυπο.
Το ΕΒΕΑ στο πλαίσιο των αναγκών που δημιούργησε η πανδημία του Κορωνοϊού και με γνώμονα την όσο το δυνατόν πιο άμεση (και με ασφάλεια) εξυπηρέτηση των μελών του, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει πως παρέχει πλέον τη δυνατότητα σε όλες τις Εξαγωγικές Επιχειρήσεις, να αιτούνται και να λαμβάνουν μέσω διαδικτύου:
- Ψηφιακά Θεωρημένα Πιστοποιητικά Καταγωγής
- Τιμολόγια Εξαγωγής
- και άλλα συναφή έγγραφα προς εξαγωγή
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ
- Για την άσκηση εξαγωγικού εμπορίου προαπαιτείται η καταχώρηση της επωνυμίας του εξαγωγέα στο Ειδικό Μητρώο Εξαγωγέων που τηρείται στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο στην περιφέρεια του οποίου έχει την έδρα του ο εξαγωγέας, ανεξάρτητα αν είναι μέλος ή όχι αυτού ( Ν. 936/79)
- Ο εξαγωγέας του οποίου η εξαγωγική επωνυμία του καταχωρείται στο Ειδικό Μητρώο Εξαγωγέων των οικείων Επιμελητηρίων σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 9 του Ν 936/79, εφοδιάζεται με σχετική βεβαίωση – δελτίο καταχώρησης της εξαγωγικής επωνυμίας, η οποία επέχει θέση εξαγωγικής ταυτότητας.
- Για περισσότερες πληροφορίες
Πληροφορίες για εξαγωγές εκτός Ε.Ε
Στο Ειδικό Μητρώο Εξαγωγέων εγγράφονται επιχειρήσεις οι οποίες πραγματοποιούν εξαγωγές σε χώρες εκτός ΕΕ.
Δεν απαιτείται εγγραφή των επιχειρήσεων που πραγματοποιούν ενδοκοινοτικές συναλλαγές (χώρες της ΕΕ) και εκείνων των οποίων η εξαγωγή τους είναι μικρότερη των 20000€ ανά φόρτωση (κεφ. 1 παρ. 3 της 58600/Ε3/61/86/95 απόφασης).
ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΕΞΑΓΩΓΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
Η καταχώρηση της επωνυμίας ανανεώνεται ανά τριετία σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από το άρθρο 9 του Ν 936/79. Δικαιολογητικά, τα οποία απαιτούνται για την ανανέωση αποστέλλονται στις επιχειρήσεις την περίοδο της ανανέωσης και αναρτώνται στο site.
ΑΔΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ
Εμπορικός Αντιπρόσωπος είναι εκείνος στον οποίο, υπό την ιδιότητα του ως ανεξάρτητου μεσολαβητή, ανατίθεται σε μόνιμη βάση είτε να διαπραγματεύεται για λογαριασμό άλλου προσώπου, το οποίο καλείται στο εξής «αντιπροσωπευόμενος» την πώληση ή την αγορά εμπορευμάτων, είτε να διαπραγματεύεται και να συνάπτει τις πράξεις αυτές επ’ ονόματι και για λογαριασμό του αντιπροσωπευόμενου.
Ο εμπορικός αντιπρόσωπος είναι υποχρεωμένος να εγγραφεί ως εμπορικός αντιπρόσωπος στα εμπορικά επιμελητήρια, όπου διατηρεί την έδρα εγκατάστασης του.
Αναζήτηση δημοσίων συμβάσεων και διαγωνισμών μέσω της εφημερίδας της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Η βάση δεδομένων TED (Tenders Electronic Daily) είναι η ηλεκτρονική έκδοση του Συμπληρώματος της Επίσημης Εφημερίδας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που αφορά τις ευρωπαϊκές δημόσιες συμβάσεις.
Η TED δημοσιεύει κάθε χρόνο 520.000 προκηρύξεις δημοσίων συμβάσεων, εκ των οποίων 210.000 προσκλήσεις υποβολής προσφορών αξίας 420 δισ. ευρώ περίπου.
Επισκεφθείτε την υπηρεσία εδώ.
Online Σύμβουλος Επιχειρηματία
Το ΕΒΕΑ, κοντά στις ανάγκες και στο συμφέρον των μελών του, εξελίσσεται διαρκώς με γνώμονα την παροχή υπηρεσιών που δίνουν αποτελεσματικές λύσεις σε κάθε πρόβλημα που μπορεί να παρουσιαστεί σε οποιαδήποτε επιχειρηματική δραστηριότητα.
Εσείς, τα μέλη μας, “επιχειρείτε” με ένα δυνατό πλεονέκτημα: την έγκυρη πληροφόρηση.
Εξάλλου, το γνωρίζετε ήδη… το ΕΒΕΑ αξιοποιεί κάθε σύγχρονο μέσο και δυνατότητα, έτσι ώστε να μπορεί σήμερα να υποστηρίζει αποτελεσματικά τη δική σας προσπάθεια.
Συνεργάτης, σύμβουλος αλλά και διεκδικητής καλύτερων συνθηκών και όρων επιχειρηματικής δραστηριότητας, το ΕΒΕΑ θέλει και μπορεί να είναι συνεχώς χρήσιμο στην προσπάθεια σας.
Η αρμόδια Υπηρεσία του ΕΒΕΑ λειτουργεί για σας!
Σας δίνει έγκυρη πληροφόρηση και χρήσιμες συμβουλές σε θέματα που αφορούν
- Φορολογικά και Φοροτεχνικά ζητήματα
- Δίκαιο Εταιριών
- Ασφαλιστικά ζητήματα
- Εμπορικές συναλλαγές
- Εργατικό Δίκαιο
Πληροφορίες με σιγουριά και υπευθυνότητα
Η άρτια υποδομή (νομοθεσία, τράπεζες πληροφοριών, κλπ.) σε συνδυασμό με την εμπειρία και την υπευθυνότητα των Νομικών και Φοροτεχνικών που πλαισιώνουν τα στελέχη του ΕΒΕΑ, είναι η καλύτερη εγγύηση για την εγκυρότητα των πληροφοριών. Έτσι, όλες και ιδιαίτερα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μπορούν να βρίσκουν τη λύση στο πρόβλημά τους με τη σιγουριά που χαρακτηρίζει την παροχή πληροφόρησης από το ΕΒΕΑ.
Με μία μόνο κίνηση
Εσείς δεν έχετε παρά να κάνετε μία απλή κίνηση! Υποβάλλετε γραπτώς το αίτημά σας στο Τμήμα Εσωτερικού Εμπορίου και μέσα σε διάστημα που κυμαίνεται από μία ημέρα έως μία εβδομάδα, ανάλογα με την πολυπλοκότητα του ερωτήματος σας, θα έχετε τη λύση στα χέρια σας. Οι συμβουλές παρέχονται δωρεάν.
Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο Τμήμα Εσωτερικού Εμπορίου στον 4ο όροφο του ΕΒΕΑ.
Ακαδημίας 7, 10671, Αθήνα
email: domtrade@acci.gr
Τηλ. 210 3627911, 210 3382330
Fax. 210 3624643
Την επεξεργασία των θεμάτων και την ενημέρωση των επιχειρήσεων (μέλη και μη) σε θέματα Βιομηχανίας, Εξωτερικού εμπορίου, Εσωτερικού εμπορίου και Διεθνών Σχέσεων, έχει αναλάβει η Διεύθυνση Εμπορίου και Βιομηχανίας του ΕΒΕΑ μέσω των αρμοδίων υπηρεσιών της.
Υπηρεσία Παροχής Νομικών Πληροφοριών σε Μέλη του ΕΒΕΑ
Τηλεφ. Κέντρο: 1506, 210 3604815 – 19 και 210 3602411 – 19
Fax: 210 3616464
Η Υπηρεσία Παροχής Νομικών Πληροφοριών λειτουργούν στο ΕΒΕΑ ( 2ος όροφος) κάθε Τρίτη και Πέμπτη από ώρες 12- 2μ.μ. και παρέχει νομικές πληροφορίες και συμβουλές στα μέλη του ΕΒΕΑ, που υποβάλλουν σχετικά αιτήματα.
ΣΗΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ότι: Η Υπηρεσία αυτή δεν υποκαθιστά δικηγόρους, ούτε διεκπεραιώνει δικηγορικές υποθέσεις, αλλά παρέχει γενικές πληροφορίες και δίνει πληροφορίες / κατευθύνσεις στα μέλη του για τα ισχύοντα και για τους τρόπους επίλυσης των τυχόν προβλημάτων τους.
Σχέδια Συμβάσεων Εξωτερικού Εμπορίου
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών προσφέρει, στις επιχειρήσεις – μέλη του και σε κάθε ενδιαφερόμενο, την επικαιροποιημένη σειρά έντυπων Σχεδίων Συμβάσεων Εξωτερικού Εμπορίου, στην ελληνική και αγγλική γλώσσα.
Τα σχέδια συμβάσεων φιλοδοξούν να αποτελέσουν ένα σημαντικό εργαλείο για την ελληνική επιχείρηση προς την κατεύθυνση της δημιουργίας κλίματος συνεργασίας και αμοιβαίας εμπιστοσύνης στις διεθνείς συναλλαγές της.
Η νέα σειρά περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες:
Τεύχος Α1:
Σύμβαση Εμπορικής Αντιπροσωπείας
Τεύχος Α2:
Σύμβαση Εμπορικής Αποκλειστικής
Αντιπροσωπείας
Τεύχος Α3:
Σύμβαση Εμπορικής Αποκλειστικής
Αντιπροσωπείας με εξουσιοδοτήσεις
προς τον αντιπρόσωπο
Τεύχος Β1:
Σύμβαση Εμπορικής Πώλησης Προϊόντων
Ευρείας Κατανάλωση
Τεύχος Β2:
Σύμβαση Εμπορικής Πώλησης
Εξειδικευμένων Προϊόντων
Τεύχος Γ1:
Σύμβαση Προμήθειας Προϊόντων
ευρείας κατανάλωσης

Τεύχος Γ2:
Σύμβαση Προμήθειας
Εξειδικευμένων Προϊόντων
Τεύχος Δ1:
Σύμβαση μη Αποκλειστικής Διανομής

Τεύχος Δ2:
Σύμβαση Αποκλειστικής Διανομής
Τεύχος Ε1:
Σύμβαση Μεταφοράς Τεχνολογίας
Τεύχος Ε2:
Σύμβαση Αποκλειστικής Μεταφοράς Τεχνολογίας
Τα τεύχη των συμβάσεων διατίθενται στο ποσό των 15 € έκαστο για τις επιχειρήσεις – μέλη και στο ποσό των 20 € σε κάθε ενδιαφερόμενο. (πληρ.: Τμήμα Εμπορίου ΕΒΕΑ, τηλ. 210-3627911, fax:210-3531139,fax; e-mail: domtrade@acci.gr).
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής (εξ αποστάσεως) Εκπαίδευσης της ΚΕΕΕ
Η υπηρεσία αφορά σε μια Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής (εξ αποστάσεως) Εκπαίδευσης https://elearning.uhc.gr, μέσω της οποίας τα Επιμελητήρια παρέχουν (στις ταμειακά ενήμερες επιχειρήσεις-μέλη τους) νέες εξελιγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής εξ’ αποστάσεως ασύγχρονης εκπαίδευσης. Σκοπό της υπηρεσίας αυτής αποτελεί η ενίσχυση των επιχειρήσεων και η παροχή σε αυτές νέων δυνατοτήτων ανάπτυξης στη σύγχρονη εποχή της εκπαίδευσης, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα πρόσβασης σε ηλεκτρονική βιβλιοθήκη, στην οποία έχει αναπτυχθεί μεγάλος αριθμός μαθημάτων ασύγχρονης τηλεκατάρτισης.
Πλατφόρμα Συμβουλευτικής Καθοδήγησης (E-Consulting)
Στα πλαίσια των ανταποδοτικών υπηρεσιών των Επιμελητηρίων προς τα μελή τους μέσω της ΚΕΕΕ σας ενημερώνουμε για το ολοκληρωμένο σύστημα συμβουλευτικής, το οποίο με σύγχρονα μέσα και μεθόδους παρέχει σε επιχειρήσεις – μέλη διαδραστικές υπηρεσίες συμβουλευτικής καθοδήγησης με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
- Ευελιξία, ελευθερία και ανοικτότητα στο σχεδιασμό και υλοποίηση δράσεων συμβουλευτικής.
- Δυνατότητα πλήρους αποτύπωσης των προφίλ χρηστών (επιχειρήσεων και συμβούλων).
- Αποστολή αυτοματοποιημένων ειδοποιήσεων.
- Ενδοσυστημική επικοινωνία μέσω real time chat.
- Πρόσβαση ανεξαρτήτως γεωγραφικής τοποθεσίας και σε οποιοδήποτε χρονική στιγμή.
- Ταυτόχρονη εξυπηρέτηση μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων.
- Δυνατότητα δημιουργίας εξατομικευμένων προγραμμάτων συμβουλευτικής προσαρμοσμένα στις συγκεκριμένες ανάγκες των επιχειρήσεων και από τους πλέον κατάλληλους κάθε φορά συμβούλους.
Επιχειρηματικό Σχέδιο / BusinessPlan
Το Επιχειρηματικό Σχέδιο (BusinessPlan) που προσφέρεται σε επιχειρήσεις – μέλη των Επιμελητηρίων είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για κάθε επιχείρηση, ώστε να μπορεί να λειτουργεί αποτελεσματικά και συνεχώς να βελτιώνει την απόδοση της. Σκοπός του Επιχειρηματικού Σχεδίου είναι να αναλύσει την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά και να δώσει πληροφορίες στην επιχείρηση για συγκεκριμένες κατευθύνσεις και ενέργειες.
Σε αυτή την επίπονη διαδικασία έρχεται να λειτουργήσει συμβουλευτικά και υποστηρικτικά η νέα αυτή ανταποδοτική υπηρεσία της ΚΕΕ προς τις επιχειρήσεις – μέλη των Επιμελητηρίων
Εργαλείο Marketing Plan
Το Marketing Plan επιτρέπει σε μια επιχείρηση – μέλος της ΚΕΕ να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα για την υπάρχουσα κατάσταση αλλά και την μελλοντική πορεία της, προσδιορίζοντας όλες εκείνες τις ενέργειες marketingπου πρέπει να γίνουν, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της. Πέρα από τη χρησιμότητα του στο σχεδιασμό της μελλοντικής πορείας της επιχείρησης, το Marketing Plan αποτελεί μέσο επικοινωνίας των στελεχών, διαμορφώνοντας κοινούς στόχους προς τους οποίους θα κινηθεί η επιχείρηση για να επιτύχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Συνοψίζοντας, το εργαλείο Marketing Plan μπορεί να παρέχει σε μια επιχείρηση – μέλος των Επιμελητηρίων τις παρακάτω λειτουργικότητες:
- Αποτύπωση της παρούσας κατάστασης στην αγορά.
- Διενέργεια προβλέψεων για τις τάσεις και τη μελλοντική εξέλιξη της αγοράς.
- Προβλεπόμενη θέση της επιχείρησης στην αγορά.
- Πολίτικες αντιμετώπισης των ανταγωνιστών.
- Προσαρμογή των απαιτήσεων των πελατών στα χαρακτηριστικά του σχεδιαζόμενου προϊόντος ή υπηρεσίας.
- Προσδιορισμός της διάρκειας του κύκλου ζωής του σχεδιαζόμενου προϊόντος ή της υπηρεσίας.
- Εκτίμηση της ικανότητας της επιχείρησης να προσαρμόζεται στις ενδεχόμενες μεταβολές της αγοράς και να αποκτάει σημαντικά οφέλη από τις σχετικές κινήσεις της.
- Εκτίμηση της ανθρώπινης επιδεξιότητας σε ό,τι αφορά την εξερεύνηση νέων και πιο αποτελεσματικών αγορών.
- Ανάλυση της εμπορικής πολιτικής που θα πρέπει να ακολουθήσει η επιχείρηση όπου περιλαμβάνονται στοιχεία, όπως η τιμολόγηση, το σημείο διάθεσης του προϊόντος ή της υπηρεσίας, πρόβλεψη για σχέδια προώθησης και προβολής.
Σημειώνεται ότι το σύστημα e-consulting είναι διαθέσιμο στο https://e-consulting.uhc.gr, στο οποίο είναι αναρτημένο και το σχετικό εγχειρίδιο χρήσης. Έχει δε σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι προσβασιμο τόσο από Η/Υ όσο και από άλλες συσκευές (smartphonew, tablets, κλπ) και δεν απαιτεί την εγκατάσταση κάποιου επιπλέον λογισμικού ή πρόσθετου (addon) παρά μόνο πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Τέλος οι υπηρεσίες του συστήματος και τα εργαλεία «Επιχειρηματικό Σχέδιο (Business Plan)» και «Marketing Plan» είναι διαθέσιμα σε όλες τις επιχειρήσεις κατά τα πρότυπα όλων των ανταποδοτικών υπηρεσιών της ΚΕΕ , οι οποίες είναι ταμειακά ενήμερες στο οικείο Επιμελητηριο.